Saturday, June 13, 2009

Kembali Beraksi...

Maaf…
Maaf kerana sudah lama aku tak update blog yang tak seberapa ini.

Dua Bulan…
Ya! Secara spesifiknya, dah genap dua bulan aku tak berkarya di sini. Tak sangka, ramai yang bertanya khabar nak tahu ke mana aku menghilangkan diri. Sudah merajuk ke, dah sesat dalam pencarian ‘ketenangan’ ke, dan barangkali memacam tanggapan umum lagi atas ‘kesepian’ aku….


Kembali…
Sebab itu hari ni, setelah genap dua purnama jari tidak menari di keyboard mencoret catatan peribadi di laman ini, maka dengan rasminya mulai hari ini aku kembali beraksi.


Agenda…
Sebenarnya banyak agenda yang telah dan sedang aku galas sepanjang ‘kesepian’ ini. Antaranya


1) mengenali program jana duit dengan blog

2) menceburi bidang rangkaian

3) kembali di arena seni lakonan
4) mendalami ilmu blogging
5) mengurus hal peribadi
(sorry... yang ini tak ada pautan).

Taksub...
Mungkin kerana terlampau taksub atau teruja akan perkara-perkara yang di atas sehinggakan berlaku keterjauhan hubungan aku dengan laman ini… maaf sekali lagi kepada semua yang sedang membaca. Janji aku kepada kalian, aku akan kembali beraksi!

3 comments:

D'Rimba said...

Salam berblog kembali..........

Azree Ariffin said...

terima kasih sudi melawat blog saya! semoga terus-terusan menulis catatan di sini ya. Tentunya, saya akan membacanya. :)

HarlymYeo said...

D'Rimba & Azree ~ Terima kasih atas kesudian kalian menjenguk laman saya.