Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan

Kepada rakan-rakanku yang beragama Islam, salam Ramadhan diucapkan dan selamat berpuasa khususnya kepada yang berpuasa (hehehe... jangan ponteng ya). Agar ketibaan bulan yang mulia ini terus memberi semangat kepada kita menjalankan tanggungjawab harian dan rutin tanpa halangan dan rintangan.

Sebelum Syawal menjelma aku terlebih dahulu nak mohon AMPUN DAN MAAF, jika ada terkasar bahasa tersasul tingkah, baik yang tidak disengaja mahupun yang disengajakan. Semoga kita sentiasa diberkati dan dirahmatiNya.

Sempena kedatangan Ramadhan ni juga, aku nak buat pesanan penaja sikit. Kalau ada kelapangan tu, jemputlah tonton TV2, 18 September ni, 12:30 tengah hari, RTM mempersembahkan telemovie bertajuk Nur Ar-Rahman. Apa yang istimewa sangat drama ni? Jenguklah blog ni.

Akhir kata, selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak. Semoga Ramadhan membawa keberkatan kepada semua dan mengukuhkan ukhwah yang terbina dan dapat berpuasa sebulan dan beramal soleh sepanjang bulan mulia nanti. Moga sambutan Syawal mendatang, akan dapat merapatkan jurang, mengakrabkan jalinan dan melebarkan jaringan.


Kredit grafik kepada SpaceMaggot di http://spacemaggot.deviantart.com/art/ramadhan-al-mubarak-24087022

0 comments: