Friday, August 22, 2008

Syabas Para Pemenang SDPM 2008!

Kategori Bumiputera
JOHAN (tengah) : Che Nu Alina Mohamed, Perak
NAIB JOHAN (kiri) : Mohd Aqi Mohd Azmi, Putrajaya
KETIGA (kanan) : Siti Nur Zafran Zainal Abidin, Kelantan


Kategori Bukan Bumiputera
JOHAN (tengah) : Lim Fheng Fheng, Kuala Lumpur
Naib Johan (kiri) : Wee Win Nie, Kelantan
Ketiga (kanan) : Lim Siew Fong, Wilayah Persekutuan Labuan


Para peserta dan pemenang mengambil gambar kenangan bersama YB Menteri Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Malaysia, Dato' Seri Hj Mohd Shafie Hj Apdal.

Berdasarkan profil para pemenang kali ini, ia kelihatan seakan-akan menunjukkan orang-orang berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang ni hebat-hebat belaka. Habis tu... aku pun orang Kelantan dan bekerja di Kuala Lumpur... jadi apa lagi... tahun depan tunjuklah taring. Hehehe... (sekadar memberi motivasi kepada diri sendiri!) Ceh!

2 comments:

rai said...

Salam bang,

Orang Kelantan hebat-hebat?Cesss!Fheng Fheng pun orang kelantan tuh...

Tahniah utk semua pemenang!Saya dah kata, siapa dapat Janji Si Muda Lela akan selalu bernasib baik.Dari tahun 2000 hingga 2003,tiap-tiap tahun pembacanya akan dapat top 3.Unsur-unsur takabbur nih!Hehe!

Moga-moga nasib penulis sajak akan lebih baik,bukan sekadar dibayar RM100 oleh pihak berkenaan yang menganggap menulis sajak ini satu kerja enteng sambil tido pun boleh buat!

HarlymYeo said...

Apa kata kita cadangkan kepada penganjur, mana-mana karya yang dibaca, si penulis juga akan dapat RM1,000 bagi satu karya yang dideklamasikan. Pasti akan menggalakkan penulisan yang lebih hebat daripada yang sedia hebat tu.